شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سیاه‌پوشی حرم حضرت معصومه

حوزه/ کارشناس دینی گفت امام موسی کاظم (ع) در مورد حضرت معصومه (س) تعبیر فَداها ابوها استفاده کرده است و این نشانگر جایگاه والای این بانوی مجلله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام مجتبی رحمانی، شامگاه دوشنه در مراسمی که به صورت مجازی و وبینار در مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) تکاب برگزار شد، اظهار داشت: در روایتی از حضرات معصومین بیان شده است که هر کس قبر مطهر حضرت معصومه (س) را در شهر مقدس قم زیارت کند خداوند بهشت را بر او واجب خواهد کرد. به خاطر مقام معنوی حضرت، خداوند مقام شفاعت به ایشان عنایت کرده است که شیعان از الطاف این فرزند امام موسی کاظم (ع) بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: امام موسی کاظم (ع) در مورد حضرت معصومه (س) تعبیر فَداها ابوها استفاده کرده است و این نشانگر جایگاه والای این بانوی مجلله است؛ امروز مرقد مظهر حضرت معصومه ملجاء وپناهگاه عارفان و عالمان و طلاب علوم دینی است.

رحمانی با بیان این که در روایات امام صادق (ع) بر اهل قم سلام و درود فرستاده شده است، گفت: علمای بزرگ شیعه در مشکلات خود به حضرت معصومه(س) متوسل می شوند که نمونه آن را در خاطرات علامه حسن زاده آملی می بینیم که با توسل به این بانوی معظمه بیماری چشمانش شفا پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha