شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
فر

حوزه / معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: هر شخصی در هر جایگاه و مقامی، مدیون خون شهدای عزیز بوده و باید وظیفه خود را نسبت به شهدا و خانواده های ایشان ادا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباسعلی قپانی پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان، امروز یک شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان ضمن تاکید بر حضور مستمر روسای دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی مربوطه در جلسات شورا و توجه بیش از پیش به مسائل ایثارگران اظهار داشت: توجه به شهدا و خانواده های ایشان برای تک تک مسئولان نباید از سر اجبار صورت گیرد، بلکه این امر وظیفه ای شرعی و قانونی برای همه است.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری کاشان اظهار کرد: هر شخصی در هر جایگاه و مقامی، مدیون خون شهدای عزیز بوده و باید وظیفه خود را نسبت به شهدا و خانواده های ایشان ادا کند.

قپانی پور با اشاره به لزوم تبلیغ و نشر فرهنگ غنی شهدا از طریق بستر فضای مجازی، تصریح کرد: جامعه امروز در مرحله‌ای است که بسیار نیازمند آگاهی‌بخشی درخصوص تبلیغ و نشر ارزش های اسلامی و فرهنگ غنی شهداست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با اشاره به آسیب‌پذیری قشر جوان و نوجوان و ضرورت عدم غفلت از آن از دستگاه‌های متولی خواست بیش از پیش در این راستا تلاش کنند.

قپانی پور در پایان بر ضرورت نصب تصاویر شهدا بالاخص سرداران شهید کاشانی در مبادی ورودی شهر اشاره و تاکید کرد: دستگاه های متولی در این زمینه با قید ضرورت و فوریت اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha