یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
شهدای طلبه و روحانی

حوزه/ در همایش طلاب و روحانیون بسیجی لرستان نرم‌افزار معرفی زندگی‎نامه شهدای روحانی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در همایش طلاب و روحانیون بسیجی خرم آباد، در مدرسه علمیه کمالیه این شهرستان با اشاره به ۲ آذرماه سالروز تشکیل بسیج طلاب، گفت: بسیج از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است و بسیجیان طلایه دار اهداف اسلامی و انقلابی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان با اخلاص، ولایت مداری و مردم داری حافظ صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، افزود: بسیجیان خودجوش و در لبیک به فرامین رهبری همیشه در خدمت رسانی به مردم و اعتلای روزافزون ایران اسلامی در صحنه بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به خدمات گسترده طلاب و روحانیون بسیجی در روزهای شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در خدمت رسانی به مردم، کادر درمان، بیماران و تجهیز اموات کرونایی خدمات فراوانی انجام دادند که قابل تقدیر است .

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در جامعه از رسالت های طلاب و روحانیون بسیجی است، گفت: طلاب و روحانیون بسیجی باید در راستای ارتقا بصیرت افراد جامعه در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن هم کوشا باشند و در این راستا به تبلیغ گسترده بپردازند.

در این همایش از نرم افزار معرفی شهدای طلاب و روحانی لرستان رونمایی شد.

لازم به ذکر است، استان لرستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس ۵۰ شهید طلبه و روحانی را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha