شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
هفته بسیج در سمنان

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان در جمع بانوان طلبه، رمز ماندگاری شهدا در انقلاب اسلامی را دارا بودن نیت الهی و عمل به دستورات ولی فقیه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین دیباجی، ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه عصمتیه سمنان با تبریک به بسیجیان اظهار داشت:بسیج مختص یک ملت و یا یک محدوده جغرافیایی خاصی نیست.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در رزمندگان انگیزه ایجاد کرد تا دلیرانه مقابل دشمنان بایستند، و اجازه ندهند دشمنان به خاک کشورمان نفوذ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: بسیج حقیقت عشق به اسلام ،عشق به شهید و شهادت و عشق به امام راحل (ره) را در دل ها زنده می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دیباجی افزود: اگر رشادت ها و فداکاری های بسیجیان نبود کشور هرگز پیشرفت نمی کرد و در طول تاریخ انقلاب اسلامی این بسیجیان بودند که درخشیدند تا کشور برای همیشه پیروز و استوار باشد.

وی گفت: دلیل ماندگاری شهدا دو عامل نیت الهی و انگیزه خدایی و نیز ولایتمداری آنان و عمل به فرامین ولی فقیه بود، زیرا اسلام بدون ولایت کامل نیست و دین هم بدون ولایت تبیین و تفسیر نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان یادآور شد: اگر یک نظام ولایی بخواهد شکل بگیرد، مسئله اصلی حضور مردم در صحنه است.

حجت الاسلام و المسلمین دیباجی خاطرنشان کرد: یکی از خصلت های مورد توجه مسلمانان این است که میل و خواسته امامشان را بر میل و خواسته خودشان مقدم می دارند و این رمز پیروزی اسلام و کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha