پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، استقلال کشورمان را اولین ثمره ایثار و فداکاری شهدا دانست و با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران استقلال ندارد، گفت: دومین آثار وجودی شهدا آزادی واقعی حاکم در جامعه اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: براساس آموزه های دینی شهدا گمنام نیستند، بلکه آنها همیشه زنده هستند.

امام جمعه آران و بیدگل، استقلال کشورمان را اولین ثمره ایثار و فداکاری شهدا دانست و با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران استقلال ندارد، ادامه داد: دومین آثار وجودی شهدا آزادی واقعی حاکم در جامعه اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم آزادی که غربی ها برایمان ترسیم کرده اند ما را به زمین نزند و کاری نکنیم اندلس دیگری را برای کشورمان به وجود بیاورند.

امام جمعه آران و بیدگل، احیای دین را از دیگر آثار ماندگار شهدا دانست و ادامه داد: دنیای غرب به این نتیجه رسیده که عزت و سربلندی ایران در جهان به خاطر احیای دین مبین اسلام است

حجت الاسلام سلیمانی افزود: اگر یک روزی توان تهیه سیم خاردار نداشتیم و الان از امکانات پیشرفته نظامی و موشکی در جهان برخورداریم، به خاطر احیای دین و ایثار و فداکاری شهدا است.

وی در پایان با بیان اینکه اعتقادات دینی ایران الگوی کشورهای اسلامی و مردم آزاده جهان قرار گرفته است، تصریح کرد : ملت سرافراز ایران به خاطر دست بر نداشتن از اعتقادات دینی بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha