جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه پارسيان

حوزه/امام جمعه پارسیان گفت: مشی بسیج یعنی ایستادن در برابر زورگویی های ظالمان و حمایت از مستضعفین عالم و نگاه امام(ره) به دنبال تشکیل بسیج جهانی برای ایجاد جبهه جهانی مستضعفین بود.

به گزارش خبرنگار حوزه هرمزگان حجت الاسلام محمد بارانی، در خطبه های نماز جمعه پارسیان ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج اظهارداشت: امام(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین پنجره ای نو را رو به جامعه اسلامی باز کرد و این اقدام ایشان نشان از نگاه تحول گرایانه و تمدنی بود که روزهای سخت نظام و انقلاب را دیده بود.

وی افزود: بسیج یعنی ایستادن در برابر زورگویی های ظالمان و حمایت از مستضعفین عالم و نگاه امام(ره) به دنبال تشکیل بسیج جهانی برای ایجاد جبهه جهانی مستضعفین بود.

خطیب جمعه پارسیان بیان کرد: تفکر بسیجی تفکری ناب است که از آموزه های دینی برگرفته شده است و امروز این تفکر ناب به عنوان جریان فکری برتر و عزت آفرین در دنیا شناخته می شود و مسلمانان و آزادی خواهان جهان آن را مورد استقبال خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: بسیجیان در گام اول انقلاب در جهت تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بسیار موثری برداشتند و امروز در گام دوم انقلاب نیز نیازمند ورود جدی بسیج هستیم، چرا که آینده ایران به انسانهای وارسته و بسیجی نیاز دارد.

امام جمعه پارسیان با اشاره به حقوق های نجومی نیز گفت: حقوق های نجومی باید قاطعانه از حلقوم نجومی بگیران بیرون کشیده شود، چرا که در این شرایط سخت مردم و تنگناهای کشور به هیچ وجه مسئله حقوق های نجومی قابل قبول نیست و مردم منتظر مشاهده اقدامات روسای سه قوه در رابطه با این مسئله هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha