سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: قشر پرستار در کشور از بسیاری مشکلات همانند مشکلات امنیت شغلی، حقوق پایین، سختی کار و... رنج می برند و امیدواریم که دولت سیزدهم بتواند این مشکلات پرستاران و کادر درمان را مرتفع نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، عصر امروز با جمعی از کادر درمان و پرستاران شهرستان مریوان به مناسبت روز پرستار دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه مریوان در این دیدار اظهار داشت: یکی از مشاغل مقدس و البته بسیار مشکل، پرستاری است که این حرفه با روح و روان فرد بازی می کند، اما در پس این همه سختی ها، پاداش خدمت به خلق الله در نزد خداوند منان برای این عزیزان محفوظ است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: در دو سال اخیر پرستاران به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا فداکاری های بسیاری از خود نشان داده اند و در این راه شاهد به شهادت رسیدن بسیاری از این عزیزان بوده ایم که این درگذشتگان در معنای واقعی کلمه شهید راه خدا می باشند.

ماموستا شیرزادی بیان داشت: با وجود این باید اذعان کرد که قشر پرستار در کشور از بسیاری مشکلات همانند مشکلات امنیت شغلی، حقوق پایین، سختی کار و... رنج می برند و امیدواریم که دولت سیزدهم بتواند این مشکلات پرستاران و کادر درمان را مرتفع نماید.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: نباید به خاطر پاره ای مسایل زمینه دغدغه پرستاران در جامعه ادامه داشته باشد، پرستار زمانی می تواند به هم نوع خود خدمت کند که حمایت شود، پرستاران تمام زندگی خود را وقف سلامتی مردم و بیماران می کنند حال مسئولان نباید در این باره بی تفاوت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha