پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آغا سید عابد حسین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی گفت: برگزاری کنسرت موسیقی در سطح رسمی در ریاض پایتخت عربستان سعودی، مسلمانان را غمگین کرده، چون این اقدام توهین به حرمین شریفین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید عابد حسین حسینی امام جمعه حسن آباد هند گفت: مدینه ای که خاک و غبار آن سرخی چشم مسلمانان بود، امروز در چنین جایی کنسرت موسیقی برگزار شده است که مسلمانان را غمگین و اشکبار کرده است.

وی با توجه به محترم بودن حرمین شریفین افزود: همانطور که قرآن کریم بر شکوه و عظمت مکه شهادت می دهد، فضایل و کمالات مکه و مدینه در روایات مختلف نیز آمده است. در روایتی آمده که ثواب یک نماز در مکه معادل ثواب صد هزار نماز است.

وی تاکید کرد: افتخار این سرزمین این است که اولین و آخرین مسجدی که به دست پیامبران ساخته شده در مکه و مدینه است. کعبه اولین مسجدی است که توسط حضرت آدم ساخته شده است. مسجد النبی هم آخرین مسجدی است که حضرت محمد (ص) آن را ساخته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در مکه و مدینه انجام کار نیک ثواب دارد. آب آنجا آب زمزم و خرمای آن شفا است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت فرهنگی ایجاد شده توسط آل سعود گفت: برگزاری کنسرت موسیقی در سطح رسمی در ریاض پایتخت عربستان سعودی، مسلمانان را غمگین کرد. چون این اقدام توهین به حرمین شریفین است. در حجازی که شعار الله عبادت محسوب می شد، امروزه با فراموشی شعائر مذهبی، آثار سلمان خان بازیگر هندی گرفته می شود تا در ریاض و مقصد گردشگری و سرگرمی در پایتخت عربستان سعودی به نمایش گذاشته شود.

وی در پایان گفت: مسلمانان باید صدای خود را علیه آل سعود به دلیل تلاش عمدی خود برای نقض حریم این سرزمین مقدس بلند کند. حاکمان اشرافی دیگر نمی توانند با نامیدن خود به خادم حرمین شریفین به مسلمانان فریب دهند. این فقط یک کنسرت موسیقی نیست، بلکه تاییدی است بر توطئه های ضد اسلامی که توسط بالیوود و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده است . سکوت جهان اسلام در برابر این تمسخر، سکوت جنایتکارانه تلقی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha