یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی

حوزه/ معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نقطه آغازین در تمام پروژه ها اهتمام به ویژگی های فناورانه پروژه است و این مهم به عنوان یک برنامه راهبردی دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی امروز در مراسم روز فناوری و فضای مجازی و تقدیر از محصولات و فناوران برتر که به مناسبت هفته پژوهش در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: بر این باوریم که باید تمام پروژه ها پیوست فناورانه داشته باشد و فناوری را نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه هویت مجموعه خود می دانیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت های معاونت مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از سال ۹۷ تصریح کرد: این معاونت بیش از هر معاونت دیگر به فناوری و اطلاعات ارتباط مستقیم دارد و تمام تلاش ما این بوده که این همکاری پررنگ تر و با کیفیت تر دنبال شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از شعارها و مبانی رفتاری ما در این معاونت این است، آنچه انجام می دهیم باید در چهارچوب منافع سازمان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی شکل یافته عالم خیال انسانها است و هرچه پیش می رویم عالم مجازی آن را در حال تحقق بخشیدن است گفت: اگر این واقعیت را درک نکنیم و بخواهیم تحلیل، مدیریت و حکمرانی کنیم شکست خورده هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید مجموعه های حزب اللهی بیش از پیش خود را در فضای مجازی نشان داده و ضعف های موجود فناوری و نیروی انسانی را برطرف کرده و با منطق حقیقی فضای مجازی را دنبال کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مساله فناوری مساله دوم در فضای مجازی است و به عنوان نقطه ضعف به شمار می رود که باید در این زمینه نیز چاره اندیشی و با توجه به منطق فضای مجازی نگاه ها تغییر کند.

معاون مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی همچنین در این نشست پیشنهاد داد، از دهم تا هفدهم اسفندماه ۱۴۰۰همزمان با هفته فناوری نمایشگاهی از دستاوردهای فناوری و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha