شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله نورمفیدی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما بدنبال اختلاف نیستیم و نمی خواهیم زمینه را برای سوء استفاده دشمن فراهم کنیم، اما به این معنی نیست که حقایق تاریخی بیان نشود و یا کتمان شود. ما بر اصول خود پافشاری می کنیم و اصول ما اسلام علوی و فاطمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، با بیان اهمیت جایگاه اهل بیت (علیهم السلام) در جهان اسلام گفتند: ما باید فرهنگ اهلبیت علیهم السلام که همان اسلام ناب است را معرفی کنیم و شناخت این موضوع برعهده علماست.

این مرجع تقلید در پاسخ به شبهات و همچنین بازگذاشتن باب مناظره را مهم دانسته و افزودند: ما بدنبال اختلاف نیستیم و نمی خواهیم زمینه را برای سوء استفاده دشمن فراهم کنیم، اما به این معنی نیست که حقایق تاریخی بیان نشود و یا کتمان شود.

معظم له در ادامه افزودند: ما بر اصول خود پافشاری می کنیم و اصول ما اسلام علوی و فاطمی است که همان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله ) می باشد و باید همانطور که پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند پیرو اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشیم.

معظم له همچنین از خدمات چهل ساله آیت الله نورمفیدی قدردانی کرده و گفتند: جنابعالی با علم و عمل و تقوا و تدبیر خود توانستید استان گلستان را بسیار خوب مدیریت کنید و با شناخت بیش از٥٠ ساله شمارا فردی انقلابی و موفق می دانم و معتقدم باید قدردان افراد باتجربه ای مثل شما که دارای سوابق ارزنده قبل و بعد انقلاب هستید باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha