پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سردار سید محمد باقرزاده

حوزه/فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان که تاب تحمل انقلاب اسلامی را نداشتند زمینه ناامنی در کشور به ویژه در استان هایی همانند کردستان، کرمانشاه، آذربایجان و... را ایجاد کردند و جنایات بزرگی در سال های نخست علیه ملت ایران انجام دادند و در این میان مردم کُردزبان بیشترین آسیب ها را از این عوامل فتنه و نفاق دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدمحمد باقرزاده امروز در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی؛ نخستین بانوی تفحص‌شده کشور که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا باید برای همه ما خروجی داشته باشد، باید این برنامه ها برای ما هم عبرت آمیز باشد و هم قابل تامل.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید جهان کسانی را که در مسیر توطئه، دشمن افکنی و جنایت علیه بشریت هستند را محکوم کند و در این بین هیچ تفاوتی نمی کند که این افراد دموکرات باشند یا کومله یا ضدانقلاب.

سردار باقرزاده ادامه داد: دشمنان که تاب تحمل انقلاب اسلامی را نداشتند زمینه ناامنی در کشور به ویژه در استان هایی همانند کردستان، کرمانشاه، آذربایجان و... را ایجاد کردند و جنایات بزرگی در سال های نخست علیه ملت ایران انجام دادند و در این میان مردم کُردزبان بیشترین آسیب ها را از این عوامل فتنه و نفاق دیدند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: زمانی که پیکر شهیده فاطمه اسدی پیدا شد همه به عینه دیدیم که بلندگوها و رسانه های حقوق بشر به یکباره سکوت مرگباری پیشه کردند و این جای تاسف دارد و نیز نشان می دهد که مدعیان حقوق بشر همان بانیان این جنایات هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز به عینه می بینیم که دروغیان و مستکبران به ویژه مدعیان دفاع از حقوق ملت کُرد شعارهای دروغینی سر می دهند که هیچ عقل سلیمی آنها را قبول ندارد.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه سرنوشت و زندگی این شیرزن کُرد در کتاب ها به رشته تحریر درآورده شود، خاطرنشان کرد: عوامل ضدانقلاب و تجزیه طلب هرگز نمی خواستند بپذیرند که ملت ایران، انقلاب اسلامی را از صمیم دل قبول دارند و از آن حمایت می کنند، بنابراین برای عقده گشایی دست به اقدامات و جنایات ضدبشری بسیاری زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha