دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گرامیداشت حماسه «نهم دی» روز بصیرت و ولایتمداری، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گرامیداشت حماسه «نهم دی» روز بصیرت و ولایتمداری، بیانیه‌ای صادر کرد.

پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین فتنه‌ی سال‌های اخیر که با طراحی و برنامه ریزی چندساله نظام استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه‌ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات، سرانجام در هشتم و نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور یکپارچه، منسجم و در عین حال عزادار مردمی بصیر و ولایتمدار به یاری امدادهای غیبی الهی و عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری برچیده شد و ملت عزتمند ایران یک بار دیگر ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این مملکت برسد.

اکنون در دوازدهمین سالروز این حماسه تاریخی، اهالی ولایتمدار و بصیر آذربایجان ضمن اعلام حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره هشتم و نهم دی سال ۸۸ را زنده نگه خواهند داشت و با حضور در برنامه‌ها و آئین‌های بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اقتدار، عزت، وحدت، همدلی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به همین مناسبت همایش‌های مختلفی با عنوان "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور اقشار مختلف مردم عزیز و مسئولین گرانقدر استانی در مرکز استان و کلیه شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی بویژه تبریز قهرمان دعوت می‌شود با حضور گسترده و مسئولانه در این برنامه‌ها، یک بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عزیز و منویات مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمائید.

همایش ویژه شهر تبریز:

زمان: پنجشنبه- نهم دی ماه ۱۴۰۰ – ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر

مکان: تالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز

سخنران: حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha