مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ:

حمایت از فلسطین گامی به سوی ظهور است

حوزه/ عبدلی گفت: ملت فلسطین در طول چند دهه با شجاعت مقاومت کرده  و هم اکنون به پیروزی نهایی نزدیک شده است و تاریخ گواهی می دهد که رژیم های کودک کش و ستمگر در همه ادوار زمانی وقتی که به گلوگاه سقوط و هبوط می رسند قتل عام و کشت و کشتار راه می اندازند تا  شکست خود و پوشالی بودن اهدافشان را بیش از پیش نمایان سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رقیه عبدلی امروز در اجتماع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ در حمایت از انتفاضه طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات وحشیانه و جنون آمیز صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مسئله فلسطین با ظهور آمیخته است و هیچ مسلمان و انسان آزاده ای نمی تواند به این مسئله بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: دفاع از مظلوم جزو اصول اساسی اسلام است. در روایتی از نبی مکرم اسلام بیان شده است: مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ کسی که روزش را آغاز کند و هیچ اهتمامی به امور مسلمان ها نداشته باشد اساسا مسلمان نیست، و دفاع از مظلوم در طول تاریخ جزء سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ خاطرنشان کرد: بر اساس اصول و فرامین دین مبین اسلام و سیره انبیا و ائمه معصومین علیهم السلام، امام خمینی (ره) جزو اولین اولویت های انقلاب اسلامی را حمایت از ملت مظلوم فلسطین عنوان کردند و در این راستا ضمن حمایت عملی از مردم مظلوم فلسطین از همه دنیای اسلام خواستند از این مسئله حمایت کنند و در این راستا آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری کردند.

وی گفت: ملت فلسطین در طول چند دهه با شجاعت مقاومت کرده و هم اکنون به پیروزی نهایی نزدیک شده است و تاریخ گواهی می دهد که رژیم های کودک کش و ستمگر در همه ادوار زمانی وقتی که به گلوگاه سقوط و هبوط می رسند قتل عام و کشت و کشتار راه می اندازند تا شکست خود و پوشالی بودن اهدافشان را بیش از پیش نمایان سازند.

عبدلی بیان داشت: رژیم صهیونیستی به آخر راه رسیده است و این همان یک قدم مانده به ظهور است و اگر میخواهیم در مسیر یاری امام زمان علیه السلام قرار بگیریم باید از مظلومین و مستضعفین جهان دفاع کنیم و خداوند در قرآن کریم می فرمایند؛ وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا شما را چه شده است که جهاد نمی کنید در راه خدا و مستضعفان، و در راه مردان و زنان و کودکانی که مورد ظلم واقع می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید بدانیم که حمایت از مظلوم و حمایت از مردم فلسطین گامی است به سوی ظهور، طبق روایت قدس توسط ایرانیان آزاد می‌شود و همان زمان ظهور اتفاق می افتد و نمی توان فلسطین و مسئله قدس را از دنیای اسلام و بشریت کنار گذاشت و مسئله فلسطین یک مسئله انسانی و دینی است و همه باید بر حمایت از آن تأکید داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha