پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
ف

حوزه / با حضور معاون تهذیب وطلاب مدرسه المهدی (عج) آران و بیدگل حلقه معرفت افزایی در روستای علی آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سیدرضا عابدیان، عصر شنبه در حلقه‌های معرفت افزایی ویژه جوانان روستای علی آباد آران و بیدگل، گفت: تا دو سال پیش کسی گمان نمی‌کرد صله‌رحم و دور همی های خانوادگی نعمت باشد، اما با ورود ویروس منحوس کرونا به مزایای نعمت‌های زیادی پی بردیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل، به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه اگر این انقلاب نمی‌شد از خیلی امکانات محروم بودیم، ابراز کرد: اگر نگاهی به کشورهای اطراف که درگیر استعمار و زیر سلطه‌ی کشورهای مزدور غربی هستند، بیندازیم، خواهیم دید که به هیچ نقطه‌ای نرسیدند، اما نعمت‌های امروز ما ثمره همان انقلابی است که امام راحل به پیروزی رساند و مقام معظم رهبری ادامه دهنده این مسیر شد.

وی، تولید واکسن کرونا، کسب رتبه چهارم علمی دنیا، پیشرفت در عرصه‌های هسته‌ای، نانو و… را از افتخارات کشورمان دانست و گفت: قبول داریم مردم در مشکلات اقتصادی و معیشتی قرار دارند، ولی طی ۴۳ سال گذشته دستاوردها و افتخارات بزرگی را در عرصه‌های مختلف به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی غلامی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    با سلام میخواستم توی حوزه شما پیش همین حاج آقا ها ثبت نام کنم با تشکر مهدی غلامی ازعلی آباد