دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دکتر کمال اکبری

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما تصریح کرد: از جمله مهم ترین آثار و برکات اهتمام در زمینه جهاد تبیینی، اُمیدآفرینی در جامعه و مقابله با جریان یأس پراکنی دشمن و عوامل آن در داخل است.

دکتر کمال اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: ما اگر به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر از جمله سخنان مطروحه معظم له در دیدار تصویری با مردم قم توجه کنیم، متوجه می‌شویم که از نگاه ایشان یکی از مهم‌ترین وظایف ما اهتمام در جهت جهاد تبیینی و نیز تقویت غیرت دینی در جامعه است.

وی با اشاره به این که در آستانه ایام الله خاطره انگیز دهه فجر قرار داریم، افزود: برپایه رهنمودهای حکیمانه رهبری، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جوانان مؤمن و انقلابی، مقابله با جریان یأس پراکنی دشمن است، چه آن که دشمن به موازات تلاش در جهت انکار دستاوردهای خیره کننده انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال به دنبال ترویج فضای نااُمیدی و یأس در جامعه به ویژه در بین نسل جدید است.

عضو انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم همچنین گفت: البته دشمنان در این خصوص از ظرفیت رسانه و فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کنند و لذا ما در جهت مقابله با این جریان باید با استفاده صحیح و هوشمندانه از رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی به مقابله با خط تحریف دشمن بپردازیم و این را هم بدانیم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اگر کوتاهی در این زمینه داشته باشیم، دشمن حقایق را وارونه نشان داده و جای شهید و جلاد را عوض می‌کند.

وی تأکید کرد: برای این که زمینه و بستر لازم برای پیشرفت مطلوب ایران اسلامی را فراهم کرده و بتوانیم به حول و قوه الهی بر مشکلات و معضلات فعلی چیره شویم، بی شک یکی از اصلی ترین الزاماتش، آن است که امید واقعی را در جامعه ایجاد کرده و از اشاعه فضای تردید و هراس و ناامیدی به شدت بپرهیزیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha