یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تشکیل شوراهای علمی پژوهشی و شوراهای فرهنگی در مدارس علمیه استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، امروز در شورای اداری حوزه خواهران استان که با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار شد، گفت: خواهران طلبه و مبلغه پرچمداران صیانت از اهداف اسلامی انقلابی در جامعه هستند و باید از هر فرصتی برای تعمیق فرهنگ اسلامی و ترویج روحیه انقلابی بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه اشاعه و تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ مهدویت از رسالت‌های خواهران مبلغه است، افزود: خواهران مبلغه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای انجام رسالت تبلیغی خود گام بردارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران نیز باید در اجرای برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی دقیق و با برنامه باشند، خاطرنشان کرد: مدیران، معاونان و اساتید برنامه‌ها را طبق سرفصل‌ها، آئین نامه‌ها و برنامه‌های ابلاغی به صورت منسجم و هدفمند اجرا کنند.

حجت الاسلام مهدوی خواه، تعامل و تبادل نظر مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران با معاونت‌های مدیریت حوزه استان را راهکاری مؤثر در اجرای دقیق برنامه‌های تهذیبی، علمی و پژوهشی برشمرد و گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد مدیران و اساتید موجب اجرای بهتر و مطلوب‌تر شاخصه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی خواهد شد.

وی در پایان از پیگیری‌ها برای تشکیل شوراهای علمی پژوهشی و شوراهای فرهنگی در مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: این شوراها متشکل از اساتید مجرب و طلاب نخبه مدارس به زودی در مدارس علمیه خواهران لرستان راه اندازی و شروع به کار خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha