یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
انقلابی

حوزه/استاندار لرستان با اشاره به اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: خدمات مختلف نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها پس از پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم آباد با اشاره به اینکه ملت ایران تاکنون ۴۳ بار دهه فجر انقلاب را درک کرده است، گفت: انقلاب اسلامی علی رغم شدیدترین تحریم‌ها و حتی سخت‌ترین هجمه‌ها و جنگ‌ها با بصیرت و پشتوانه مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد و مردم حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، خاطر نشان کرد: خدمات مختلف نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها پس از پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

زیویار با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، پیشرفت، استقلال، آزادی خواهی، استکبار ستیزی را برای همگان به ارمغان آورد، گفت: امروز انقلاب اسلامی الگویی ناب برای حرکت مردم آزاده جهان برای استکبار ستیزی و استقلال خواهی تبدیل شده است.

وی در پایان با بیان اینکه باید با بصیرت و همتی جهادی مدافع ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی باشیم، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب هستند و به دشمنان اجازه دخالت در سرنوشت کشور را نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha