شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی گفت: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جواد بیرام زاده، دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی، عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در تبریز گفت: از نظر ما همه شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر برگزیده هستند، زیرا آنها در جبهه انقلاب بوده و نیت و هدفشان تولید محتوا برای جبهه انقلاب و توسعه استان است.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی افزود: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران جز مظلوم‌ترین قشرهای جامعه هستند که علی رغم مشکلات فراوان در حوزه کاری خودشان همواره صدای مردم بوده‌اند. حل مشکلات این قشر زحمتکش و پرتلاش همت مسئولان ذیربط را می‌طلبد.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه نیز در این راستا ضمن مطالبه گری از مسئولان خود را در کنار خبرنگاران می‌داند، گفت: طبق اذعان هیئت داوران آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ابوذر از کیفیت خوبی هم در محتوا و هم در ساختار برخوردار بوده است.

بیرام زاده در پایان گفت: بی شک زحماتی که خبرنگاران استان در ایام کرونا متحمل شدند یادآور دوران دفاع مقدس بود. خبرنگاران ما در اوج کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا جنگیدند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha