شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
دیدار "نیروهای مسلح" با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امروزه به خود می‌بالیم که در لباس سربازی جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستیم و دور هم جمع شدیم که با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور امروز در دیدار نیروهای مسلح همزمان با دهه فجر در مصلای امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است.

وی بیان کرد: ۱۹ بهمن سالروز دیدار تاریخی همافران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان بزرگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه اقدام همافران تأثیر بسیاری در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی داشت، ادامه داد: همافران با شهامت خود، به خدمت امام راحل رسیدن و بیعت کردند که در ادامه آنها سایر نیروهای مسلح با امام هم بیعت کردند.

امیر بیدادی عنوان کرد: در سطح منطقه و دنیا انقلاب‌هایی داشتیم که یا رهبری مقتدری نداشتند، یا مردم باهم متحد نبودند یا اینکه ارتش‌ها پای کار نبودند اما در انقلاب اسلامی ایران تمامی این مسائل باهم وجود داشت.

وی تأکید کرد: اقدام انقلابی ارتش سرعت پیروزی انقلاب را بیشتر کرد و هزینه آن را کاهش داد و سبب شد رژیم شاهنشاهی به زباله دان تاریخ بپیوندد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امروزه به خود می‌بالیم که در لباس سربازی جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستیم و دور هم جمع شدیم که با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha