چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
مراسم گرامیداشت دهه فجر در مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) سوسنگرد

حوزه/ ویژه برنامه گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر با موضوع تبیین ماهیت و اهداف گروهک منافقین با حضور کارشناس سیاسی اقای آلبوعفری و حضور طلاب در مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ویژه برنامه گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر با موضوع تبیین ماهیت و اهداف گروهک منافقین با حضور کارشناس سیاسی آقای آلبوعفری و حضور طلاب در مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

در این نشست بصیرتی آلبوعفری با اشاره به اهمیت شناخت منافقین گفت: سازمان مجاهدین خلق، سازمانی التقاطی است که دافعه آنها برای جامعه ایرانی به مراتب از جاذبه آن بیشتر است با این حال بازخوانی عقیدتی این گروهک که همواره در حال تغییر ایده‌ای در قالب گرایشات ایدئولوژیکی – باورهای مذهبی می‌باشد، دارای اهمیت فراوانی است.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: تبیین گرایش‌های مرام گونه سیاسی این فرقه در قالب جهت گیری های نفاق ورزانه شأن بر همگان در سطح عمومی جامعه مشخص شده است.

وی به تعریف جایگاه و هویت منافقانه گروه منافقین پرداخت و ادامه داد: پرداختن به این موضوع که سازمان مذکور با چه هدف و برنامه‌ای به این سمت می‌رود از اهمیت فراوانی برای جوانان و نسل فعلی برخوردار است.

آلبوعفری عنوان کرد: «رسانه ملی» به عنوان یکی از حساس‌ترین نهادهای کشور، همواره با ملاحظات امنیتی بالایی همراه بوده و انتظار می‌رود در چارچوب این ملاحظات، شاهد بازنگری در رویکردهای این بخش باشیم تا چنین اقداماتی در سال‌های پیش روی تکرار نگردد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم در رابطه با جهاد تبیین، تشریح اقدامات خصمانه گروهک منافقین علیه انقلاب اسلامی ایران و مردم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha