جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ مشاور مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها احمدآباد در نشست بصیرتی، داشتن بصیرت را از گام های مهم و اساسی در جهاد تبیین دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مریم شیری، ظهر امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها احمد آباد با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای درباره جهاد تبیین، اظهار داشت: بیشتر از همه، امروز کشور ما هدف سو نیت قدرت‌های بزرگ است.

وی افزود: قدرت‌های استکباری درصدد هستند با تبلیغات گوناگون، حقایق را در چشم مردم تحریف کنند، افکار عمومی کشور را در اختیار بگیرند، ملت را گمراه کرده و طبق میل

خود حرکت دهند.

مبلغ و مشاور مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها احمدآباد، گفت: ایجاد یأس و ناامیدی، بزرگ کردن مشکلات و سیاه نمایی و ممانعت از درک دستاوردهای انقلاب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن نظام از راهبردهای دشمنان علیه ایران اسلامی است.

خانم شیری با اشاره به اوضاع ایران در زمان پهلوی، اظهار کرد: طلاب باید به تبیین حقایق اهمیت داده و به بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید و تأثیر انقلاب اسلامی در پیشرفت کشور و همچنین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در جهان و منطقه بپردازند.

وی تصریح کرد: طلاب باید ابتدا بصیرت و آگاهی خود را بالا برده و در عمل، سبک زندگی اسلامی ایرانی را اجرا نموده آنگاه به تبیین بپردازند و در عرصه تبیین با توجه به نیازهای روز از شیوه‌ها و روش‌های مناسب استفاده کنند.

مبلغ و مشاور مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها احمدآباد، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نشریات دانشجویی، پشتیبانی از متن‌های دانشجویان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و فضای مجازی از بسترهای تبیین و بصیرت افزایی است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha