یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه قزوین

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حقوقی که به بازنشستگان پرداخت می‌شود با هزینه‌های زندگی مردم سنخیت داشته باشد و اگر تورم برهم‌زننده است، می‌بایست پیش‌بینی‌های آن صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار حمید کوزه‌گرها، مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: واقع‌بینی در مدیریت معیشت مردم در حوزه تأمین اجتماعی از مسائل مهم است و شاید خیلی‌ها این واقع‌بینی را ندارند و این واقع‌بینی که نشد وعده‌هایی را می‌دهند که در نهایت موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: جا دارد با مردم صادقانه تعامل کنیم و اطلاعات صحیح و واقعی به مردم بدهیم و اگر صادقانه با مردم تعامل کنیم، مردم حامی و همراه ما در رفع مشکلات می‌شوند و در نتیجه سرعت حل مشکلات افزایش می‌یابد و مسیر آسان‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: لازم است حقوق پرداختی و افزایش‌ها بر اساس واقعیت‌ها و بر اساس بررسی‌های دقیق از نیازهای ضروری مردم باشد و حقوقی که به بازنشستگان پرداخت می‌شود با هزینه‌های زندگی مردم سنخیت داشته باشد و اگر تورم برهم‌زننده است، می‌بایست پیش‌بینی‌های آن صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امیدواریم با همکاری سایر مدیران استان و فرهنگ تعامل صادقانه با اقشار مردم، کار را به نحو مطلوب پیش ببرید و شاهد تحولات عظیم و سهولت در خدمات‌رسانی به مردم در این عرصه باشیم.

حقوق بازنشستگان پایین است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha