یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ملی یکجہتی کونسل پاکستان

حوزه/ رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان گفتند: اسرائیل یک کشور غاصب، تروریست و غیرقانونی است و رزمایش مشترک با آن به منزله کمک و مشارکت در کشتار مردم بی گناه فلسطین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان در جلسه‌ای رزمایش نظامی مشترک دولت پاکستان با اسرائیل را محکوم کردند و گفتند: اسرائیل یک کشور غاصب، تروریست و غیرقانونی است و رزمایش مشترک با آن به منزله کمک و مشارکت در کشتار مردم بی گناه فلسطین است. برگزاری مانورهای نظامی مشترک پاکستان با اسرائیل تحت فشار عربستان سعودی یا هر نیروی دیگری مایه تأسف، مذموم و مساوی با کمک به اسرائیل در کشتار فلسطینیان است.

آنان اظهار داشتند: اسرائیل تنها کشور تروریستی در جهان است که مرز آن مشخص نیست و با اشغال روزانه سرزمین فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان تروریسم را انجام می‌دهد.

آنان تاکید کردند: دولت پاکستان تحت فشار عربستان سعودی یا هر کشور دیگری اصول اساسی سیاست خارجی خود را فراموش کرده است.

آنان در پایان گفتند: پاکستان یک کشور آزاد و مستقل است. این گونه اقدامات خلاف منافع عمومی، ملی و مذهبی است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

مولوی عبدالحق هاشمی، رئیس، سید مؤمن شاه جیلانی دبیر شورای همبستگی ملی بلوچستان پاکستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی معاون ارشد رئیس شورای همبستگی ملی بلوچستان پاکستان، دکتر عطا الرحمن، مولوی انورالحق حقانی، حجت الاسلام والمسلمین اکبر حسین زاهدی نائبین رئیس شورای همبستگی ملی بلوچستان پاکستان در این جلسه محکومیت حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha