دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ امام جمعه شهرستان رودسر گفت: سفیر اوکراین در انگلیس طی مصاحبه‌ای خطاب به ایران و کره‌شمالی گفته که به وعده‌های غرب و آمریکا اعتماد نکنید، چرا که ما اعتماد کردیم و به این وضع افتادیم؛ به سفیر اوکراین می‌گویم که ما یک رهبر فرزانه، هوشیار و شجاع داریم که هر کجا لازم بداند به دهان آمریکا می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان، ماه رجب را ماه بزرگی الهی دانست و گفت: خداوند در این ماه نیکی‌های انسان را دوبرابر حساب کرده و گناهان را پاک می‌کند و این بشارت خوبی است، البته به شرطی که خود ما هم قدمی به طرف خدا برداریم.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، یادآور شد: در تقویم تاریخ شیعه این روز، روز تلخی است که امام (ع) را سال‌ها از این زندان به زندان تنها به این دلیل که در دسترس مردم نباشد، انتقال می‌دادند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: عالم تشیع در این روز عزادار است و باید شهر رودسر را سیاه‌پوش کنیم.

امام جمعه رودسر با قدردانی از خانواده اولین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی‌زاده، گفت: دیروز مراسم باشکوهی در کلاچای برای این شهیده مدافع سلامت که جان خود را برای سلامتی مردم اهدا کرد برگزار شد، شهیده‌ای که می‌تواند الگوی خوبی برای زنان کشور باشد.

آل سعود خائن الحرمین است

خطیب جمعه شهرستان رودسر با طرح این سوال که آل سعود خادم حرمین است یا خائن؟ عنوان کرد: مردم مظلوم یمن ۷ سال است که در زیر آتش در ظلم و گرسنگی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه عربستان آبروی دین اسلام را برده است، گفت: مکه باید نماد وحدت مسلمین باشد، اما زمانی که دشمنان اسلام این تفرقه را در بین مسلمین مشاهده می‌کنند، اتحادشان بیشتر از قبل می‌شود.

حجت الاسلام روحانی با تاکید به عدم اعتماد به غرب و آمریکا، اظهار داشت: در مورد اصل حمله نظامی روسیه به اوکراین اظهار نظری ندارم، اما کشور اوکراین بعد از اینکه از شوروی جدا شد، ۱۹۰۰ کلاهک هسته‌ای و موشک‌های دوربرد ده هزار کیلومتری در اختیار داشت و لذا زمانی که کشورهای غربی این حجم تسلیحات را در اوکراین دیدند، به فکر فریب این کشور افتادند و با تضمین امنیت اوکراین همه زرادخانه و موشک‌ها نابود کردند و امروز یک کشور بی سلاح را همان کشورهای غربی تنها گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه آخرین حمایت بایدن از اوکراین را این گونه خلاصه کرد که روسیه را تحریم می‌کنیم، مطرح کرد: کسانی در داخل معتقد بودند که عصر، عصر گفتمان است نه عصر موشک، اما اگر تدبیر رهبر انقلاب نبود و ارتش و سپاه به موشک‌های پیشرفته مجهز نمی‌شدند و اقتدار نظامی نداشتیم، همین غربی‌ها ما را بلعیده بودند.

حجت الاسلام روحانی، رهبر معظم انقلاب را فردی شجاع و هوشیار دانست و افزود: سفیر اوکراین در انگلیس طی یک مصاحبه‌ای خطاب به ایران و کره‌شمالی گفته که به وعده‌های غرب و آمریکا اعتماد نکنید، چرا که ما اعتماد کردیم و به این وضع افتادیم؛ به سفیر اوکراین می‌گویم که ما یک رهبر فرزانه، هوشیار و شجاع داریم که هر کجا لازم بداند به دهان آمریکا می‌زند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha