یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شبستر گفت: فعالیت‌های قرآنی تنها وظیفه دارالقرآن یا برخی نهادها نیست و باید هرکس به فراخور و توان خویش در این مورد نقش ایفا نماید، لذا متولیان امر ضمن پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن نسبت به انسجام در فعالیت‌های قرآنی تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام یونس کیانی، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با اشاره به اینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی تنها راه سعادت بشری است، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری درباره تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی تحقق یابد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی تنها وظیفه دارالقرآن یا برخی نهادها نیست و باید هرکس به فراخور و توان خویش در این مورد نقش ایفا نماید، لذا متولیان امر ضمن پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن نسبت به انسجام در فعالیت‌های قرآنی تلاش نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شبستر با تاکید بر تشکیل کارگروه قرآنی، خواستار توجه به مساجد توسط شهرداران منطقه شد.

ایوب دهقان فرماندار شبستر نیز در این جلسه گفت: تفاهم و ایجاد بسترهای فعال در راستای توسعه فرهنگ عمومی یکی از شاخصه‌های رسیدن به آرامش و فرهنگ عمومی ایده آل است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دینی و اخلاقی ما ایجاب می‌ کند که برای ارتقای جایگاه فرهنگ عمومی تلاش نکنیم، تصریح کرد: در عدم تحقق برنامه‌ها اعتقاد ما بر قهر و شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها نیست و هیچ مشکلی بدون تعامل و همکاری قابل حل نخواهد بود.

فرماندار شبستر بر نگاه هم افزایی و همفکری در قرارگاه‌های اجرایی تاکید کرد و خواستار تشکیل کارگروه ساماندهی ستاد عید نوروز شد و اظهار داشت: این کارگروه با مسئولیت اداره میراث فرهنگی و گردشگری به منظور ارائه خدمات به میهمانان و شهروندان تشکیل و اداره راهداری نسبت به تجهیز پمپ بنزین‌های بین راهی برای ارائه خدمات مسافران اقدام نماید.

دهقان خطاب به مدیران شهرستان شبستر اظهار کرد: تلاش کنید در برخورد با مشکلات روزمره فرماندار، نماینده و امام جمعه را درگیر نکنید و با اختیاراتی که به شما واگذار شده با هماهنگی لازم آنها را حل فصل کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha