دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
امام جمعه توکهور و هشتبندی حسین جهانگیری

حوزه/ امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: اعدام جوانان شیعه توسط عربستان مانع گسترش محور مقاومت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین جهانگیری در خطبه‌های نماز جمعه توکهور و هشتبندی استان هرمزگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک عید نوروز و نیمه شعبان، اظهار کرد: یکی از وعده‌های الهی وجود نازنین امام زمان (عج) است.

وی، با ذکر این نکته که زمین به بندگان صالح به ارث خواهد رسید، عنوان کرد: ارث یعنی اینکه بدون داد و ستد، فرد صاحب مال و ثروتی شود. خداوند وعده به ارث رسیدن زمین را می‌دهد که این امر به منزله قدرت یافت مظلومان و صالحان بر حاکمیت بر زمین است.

امام جمعه توکهور و هشتبندی تصریح کرد: به برکت مولود امروز، مستضعفین عالم، پیشوایان عالم خواهند بود؛ چراکه این امر وعده قرآن است.

حجت‌الاسلام جهانگیری، رژیم صهیونیستی را دشمن قسم خورده اسلام و مسلمین دانست و خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به اسلام است و برای مبارزه با اسلام و ایجاد تفرقه در میان مسلمانان ایجاد شده است. به همین جهت نیاز است تا زمان نابودی کامل آن، چندباری بینی آن به خاک مالیده شود.

وی، با اشاره به این نکته که تمام جهان ناتوانی دشمن در برابر ایران را مشاهده می‌کند، تشریح کرد: با تداوم این حرکات استیصال دشمن در برابر ایران، کشورهای دیگری نیز برای پیوستن به جبهه مقاومت تمایل پیدا خواهند کرد.

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: اعدام ۴۱ نفر از شیعیان در عربستان برای ایجاد خفقان در جامعه و جلوگیری از بیداری اسلامی است. این اقدامات آل سعود به هیچ عنوان نمی‌تواند جلوی بیداری ملت مسلمان و گسترش مقاومت اسلامی را بگیرد.

حجت‌الاسلام جهانگیری ابراز کرد: روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری ملت‌ها هستیم. جنایتکاران با شرارت‌های خود راه به جایی نمی‌برند به جز اینکه پرونده خود را سنگین وتاریک‌تر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: نهادهای مسئول بین‌المللی را نباید در این واقعه فراموش کرد. باید بررسی کرد که مدعیان حقوق بشر در برابر این اتفاقات چه اقدامی می‌کنند. نهادهایی که در برابر بسیاری از موضوعات حتی برای حیوانات هم حساسیت دارند، اما در برابر اعدام دسته جمعی در عربستان سکوت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha