یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
جنوب استان فارس

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: بهترین راهکار اجرای جهاد تبیین، گفتمان سازی است و امام جمعه باید این کار را انجام دهد، همچنین تشکل و شبکه سازی از دیگر مسائل مهم است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام عادل حاجی پور، عصر امروز در همایش طلاب و روحانیون جنوب استان فارس که در مدرسه علمیه رضویه لامرد برگزار شد، با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)، گفت: بزرگترین سعادت تلاش برای اصلاح جامعه است؛ اصلاح جامعه مهمترین ماموریتی است که بر عهده مبلغین گذاشته شده است، الحمدلله این ظرفیت در بستر انقلاب به شکل ممتاز امروز در اختیار ما است.

مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس تصریح کرد: هنگامی از امام جمعه سخن گفته می شود، امام جمعه تراز انقلاب مد نظر است که بتواند به زیبایی برای تحقق امر ولی اقدام کند، در همین راستا کارگروه ائمه جمعه و مدیران فرهنگی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهترین ماموریت نهاد نماز جمعه نقش آفرینی تخصصی البته با مسئله محوری و شناخت اولویت های هر شهر است؛ هنگامی مسائل و چالش های جامعه شناخته شود، ظرفیت های مختلف به پای حل مسئله می آیند.

حجت الاسلام حاجی پور ادامه داد: ماموریت امام جمعه و مدیر فرهنگی دویدن در میدان نیست، بلکه راهبری و هدایت گری است.

وی درباره جهاد تبیین، اظهار کرد: بهترین راهکار اجرای جهاد تبیین، گفتمان سازی است و امام جمعه باید این کار را انجام دهد، همچنین تشکل و شبکه سازی از دیگر مسائل مهم است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha