دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
صفایی بوشهری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در روستای شول از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان استان بوشهر، از بخش‌های مختلف این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز با حضور در روستای شول از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان استان بوشهر، از بخش‌های مختلف این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی قرار گرفت.

در این بازدید امام جمعه بوشهر با جمعی از اهالی این روستا و اعضای گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان که زیر نظر قرارگاه شهید شوشتری برای فعالیت‌های عمرانی در این روستا حضور داشتند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید که فرماندار دشتستان، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امامان جمعه دشتستان و سعدآباد و تعدادی دیگر از مسئولان بخش و شهرستانی نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از بخش‌های مختلف این روستا به صورت میدانی بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات، دستوراتی را در جهت رفع مشکلات و موانع موجود به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

این بازدید که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد، مصوباتی نیز داشت که در آن مقرر شد تا مسئولان مربوطه در اسرع وقت نسبت به انجام این مصوبات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha