چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
محمدحسین همتی نژاد

حوزه/ آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و مدیرکل اخبار استانهای ایرنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از ایرنا، در این آیین ضمن تقدیر از محمد کاظم جعفری، محمدحسین همتی نژاد به عنوان رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم منصوب شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در این آیین، با بیان اینکه در حوزه رسانه و ارتباطات، دشمن شناسی مساله حائز اهمیتی است، اظهار کرد: رسانه در جنگ نرم نقش دیده بان کشور را دارد که باید ظرفیت ها، نقاط ضعف و قوت دشمنان و همچنین کارکردهای جبهه خودی را رصد و در بین مردم بصیرت افزایی کند.

احمدحاجی زاده ادامه داد: حفظ روحیه انقلابی و جهادی عنصر مهمی بوده که لازم است تا جنگ نرم تقویت و ارتقاءیابد؛ جوانان در تیررس جنگ نرم هستند و دشمنان می خواهند با تبلیغات رسانه ای نقاط قوت کشور را در بین مردم بعنوان نقطه ضعف نشان دهند.

وی تصریح کرد: دولت نگاه مثبتی بر عرصه رسانه دارد و معتقد است رسانه می تواند کارکرد بسیار مثبتی داشته باشد؛ تلاش دولت سیزدهم بر کار میدانی و عملیاتی برای حل مشکلات کشور است.

محمدکاظم جعفری از بهمن ماه سال ۹۸ ریاست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha