یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1019792
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
رمضان

حوزه/ سال‌هاست که رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار آسمانی» مهمان سفره‌های افطاری ایران زمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «قرار آسمانی» هر روز با یک موضوع اخلاقی اجتماعی با مخاطبان همراه و همدل می‌شود. وحید بیات یکی از تهیه‌کنندگان ویژه برنامه «قرار آسمانی» بیان کرد: کارشناس برنامه ناصر مهدوی (مدرس و کارشناس اخلاق) هر روز درباره موضوع همان روز با مخاطبین رادیو ایران گفت‌وگو می‌کند.

وی ادامه داد: مهدوی علاوه بر اشراف بر موضوعات معارفی و اخلاقی از ادبیات و شعر بهره می‌برند که این گفت‌وگو را برای مخاطب شنیدنی و خاص می‌کند.

بیات درباره یکی از بخش ها ی برنامه با نام «قبول باشه» بیان کرد: دراین بخش از برنامه موضوعات و مسائل مختلف اخلاقی و اجتماعی بیان می‌شود و این نکته به شنونده یادآوری می‌شود که یک روزه دار باید چه نکات اخلاقی را رعایت کند.

این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار برنامه «قرار آسمانی» با موسسه خیریه طلوع بی‌نشان‌ها همراه هست و هر روز مهمانان ویژه ای از این موسسه در برنامه حضور دارند که اغلب زمانی درگیر اعتیاد بودن و اکنون پاک هستند.

وی تاکید کرد: هدف از دعوت این مهمانان ایجاد حس امید در مخاطب هست که هر کسی در هر شرایط بد و نا امید کننده‌ای باید امیدش رو از دست ندهد تا بتواند با توکل به خدا به زندگی و شرایط عادی برگردد.

بیات در پایان اعلام کرد: بخش (کلام سخنرانان و روحانیون) که نکات اخلاقی در آن به زبان طنز بیان می‌شود و بخش «ازبه» که توسط رضا آقا شریفیان نوشته و تهیه می‌شود از دیگر بخش‌های شنیدنی برنامه است.

«قرار آسمانی» به تهیه‌کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و با اجرای فاطمه ال عباس و به قلم شیرین بغدادی و هماهنگی بانو موسوی و در بخش ارتباطات مصطفی طالبیان هر شب در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹:۰۰تا ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha