دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم

حوزه/ دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: نمایشگاه آثار «بخش آزاد» این دوسالانه، با ۴۵ اثر از ۲۵ هنرمند عکاس دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،ابراهیم سلیمانی در این رابطه، اظهار داشت: این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به صورت رایگان برای بازدید عموم در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) دایر است.

وی افزود: دهمین دوره این دوسالانه در مقایسه با دوره های پیشین آن، دارای تفاوت های جدی؛ از جمله حضور عکاسان با «مجموعه عکس» و نیز «بخش عکس موبایلی» است که در دوره های گذشته این دو بخش را نداشتیم.

رئیس انجمن عکاسان استان قم ادامه داد: این دو بخش جدید، موجب رونق و حضور بیشتر عکاسان در این دوسالانه شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاهُ عکس های برگزیده به شکل بسیار هنرمندانه ای «پاسپارتو» شده اند و همچنین دارای «کَپشِن» هستند.

وی بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته، نشست های تخصصی نقد و بررسی عکس ها به همراه گفت وگو با عکاسان در رابطه با این دوسالانه نیز انجام می شود.

رئیس انجمن عکاسان استان قم، اعلام کرد: نمایشگاه «بخش قم» که بخش اصلی نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم است؛ پس از عید سعید فطر برگزار می شود و پس از آن آیین اختتامیه دوسالانه مذکور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha