یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ غبارروبی مزار مطهر شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: شهیدان باکری، جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند و همواره افتخار آذربایجان بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در آیین غبارروبی مزار مطهر شهدای ارومیه که صبح پنجشنبه برگزار شد، گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی مرد خستگی ناپذیر دفاع از اسلام و انقلاب بود که در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از علوم دینی و اخلاق اسلامی توانست در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی ایستادگی کند.

وی تاکید کرد: مرحوم حسنی با پیروی از احکام اسلامی و سبک زندگی اسلامی زندگی می‌کرد که باید راه و روش این مجاهد نستوه را الگوی زندگی خود قرار بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در وصف سرداران شهید باکری ها خاطر نشان کرد: علی، مهدی و حمید باکری سه برادری هستند که جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم و شهیدان باکری همواره افتخار آذربایجان بوده و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر همچنین بیان کرد: شهدا زنده هستند و ما هرچه داریم به برکت خون همین شهدا است، ما باید با پیشرفت روز افزون در زمینه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و سبک زندگی اسلامی و انقلابی، وظیفه و حقی که بر گردن ما دارند را در قبال خون شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha