یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ارتحال امام

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری ارتحال امام خمینی(ره) در شهرهای مختلف این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در استان انجام شده و روز ۱۴ خرداد این مراسم در همه شهرهای استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خرم آباد ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مصلای الغدیر برگزار می شود، افزود: مراسم های مشابه هم ساعت ۱۱ صبح در مسجد امام(ره) بروجرد و در الیگودرز ساعت ۱۰ صبح در مصلای قدس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: در دورود این مراسم ساعت ۱۹ عصر در مسجد حضرت رسول(ص)، ازنا ساعت ۱۸ در مصلای نماز جمعه کوهدشت ساعت ۱۲ در مسجد صاحب الزمان(عج) و در سلسله ساعت ۱۱ صبح در خیابان آیت الله بروجردی(ره) با سخنرانی سرهنگ فرج الهی اجرا می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطر نشان کرد: در دلفان ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه، چگنی ساعت ۱۱ در مصلای نماز جمعه، رومشکان ساعت ۱۲ در مسجد امیرالمومنین(ع) و در پلدختر نیز ساعت ۱۰ صبح در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha