دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
قران

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اجرای طرح «سه شنبه های قرآنی» ویژه بانوان روستاهای شهرستان خرم آباد خبر داد.

سمیه عزیزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه های قرآنی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در نقاط مختلف در حال اجرا است، گفت: در این برنامه ها خواهران طلبه و مبلغه با حضور در مساجد، کانون ها، پایگاه های مقاومت بسیج، خانه های عالم و ... در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه در تلاش هستند.

وی، اجرای طرح «سه شنبه های قرآنی» در برخی روستاهای شهرستان خرم آباد را از برنامه های قرآنی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان برشمرد و افزود: در این طرح خواهران مبلغه روزهای سه شنبه هر هفته با برپایی خانه های قرآنی در محلات و منازل مسکونی، به بانوان و دختران روستاهای شهرستان خرم آباد قرائت قرآن را آموزش خواهند داد .

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان در پایان ارائه مشاوره در زمینه های فرهنگی اجتماعی، بیان تفسیر قرآن، آموزش احکام دین و عضویت بانوان و دختران روستایی در گروه های مجازی ختم صحیفه سجادیه را از دیگر فعالیت های خواهران مبلغه در روستاها برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha