یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دست خطی از مرحوم آیت الله العظمی فاضل درباره امام رئوف

حوزه/ در حقیقت تبلور امامی بودن در اعتقاد به آن حضرت است و میان حاکمیّت نظام تشیّع در کشور جمهوری اسلامی ایران نه در کشور دیگر و به نظر اینجانب این معنی صُدفه و خالی از ارتباط نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دست خطی از مرحوم حضرت آیت الله محمد فاضل لنکرانی درباره امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که در سال ۱۳۷۵ نوشته اند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
سلام علی آل طه و یاسین
سلام علی آل خیر النبیین
سلام علی روضة حلّ فیها
إمام یباهی به الملک والدین
باید اعتراف نمایم که کوچکتر از آنم که درباره حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء مطلبی بنگارم و یا فضیلتی از فضائل آن حضرت را بازگو نمایم. تنها به ذکر یک نکته اشاره میکنم و آن کمال ارتباط و مناسبت تامه میان آن حضرت که رمز تشیّع و سمبل آن است و هر کس حضرتش را به امامت بپذیرد، حضرات ائمه بعدی را پذیرفته و در حقیقت تبلور امامی بودن در اعتقاد به آن حضرت است و میان حاکمیّت نظام تشیّع در کشور جمهوری اسلامی ایران نه در کشور دیگر و به نظر اینجانب این معنی صُدفه و خالی از ارتباط نیست.
امید است خداوند بزرگ به برکت قبر مطهرش ملت ایران را محفوظ و حاکمیّت تشیّع را در این کشور مستدام بفرماید، بحقه و بحق آبائه الطاهرین و أولاده المعصومین سیّما بقیة الله تعالی فی الأرضین علیه وعلیهم الصلوات والسلام أجمعین.
محمد فاضل لنکرانی

۱۳۷۵/۲/۲۷

دست خطی از مرحوم آیت الله العظمی فاضل درباره امام رئوف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha