یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که به عنوان امام جماعت در دانشگاه حضور دارد باید در مباحث علمی سرآمد باشد، زیرا مخاطب او دانشجو است و دانشجو فردی پرسشگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشستی با ائمه جماعات دانشگاه‌های استان کردستان اظهار داشت: ائمه جماعات وظیفه ای بسیار مهم و کلیدی برعهده دارند و رهبر معظم انقلاب دراین باره بسیار تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فردی که اقامه نماز می کند باید دارای سه ۳ ویژگی مهم باشد که اقامه نماز در اول وقت، اقامه نماز به صورت جماعت و حضور قلب جزو این موارد مهم است.

استاد حوزه ادامه داد: پیامبر رحمت و مهربانی رسول اکرم (ص) درباره جایگاه و اهمیت نماز اول وقت می فرمایند نماز نور چشم من است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: انتظاری که از ائمه جماعات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داریم این است که برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز جماعت تلاش وافری داشته باشند، زیرا مخاطب آنان جوانان و آینده سازان کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کسی که به عنوان امام جماعت در دانشگاه حضور دارد باید در مباحث علمی سرآمد باشد، زیرا مخاطب او دانشجو است و دانشجو فردی پرسشگر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: خواسته دیگر از ائمه جماعات دانشگاه ها این است که سخنرانی های خود را طولانی نکنند و مطالب و را به صورت خلاصه، مفید و ارزشمند به مخاطب که همان دانشجو است، منتقل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha