یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
صدا و سیما

جلسه طرح و برنامه برای طراحی و تولید سری جدید مجله تلویزیونی "یه خونه یه دریا" امروز در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه طرح و برنامه برای طراحی و تولید سری جدید مجله تلویزیونی "یه خونه یه دریا" امروز در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.

این بار در کنار مدیرکل و معاونین مرکز، مهمانان دیگری نیز در این جلسه حضور داشتند تا از نظرات پیشنهادات آنها جهت تولید برنامه با محتوای غنی و علمی و ساختاری مناسب و جذاب برای هم استانی ها استفاده شود.

در این جلسه که با ابتکار صدا و سیما ترتیب داده شده بود بعد از شرح ساختار کلی برنامه مورد نظر توسط مدیر پژوهش صدا و سیمای مرکز بوشهر، تعدادی از شرکت کنندگان که اغلب از نخبگان و محققین جوان استان در خصوص موضوع جمعیت و خانواده بودند نقد و نظرات خود را ارائه دادند که قرار است بعد از جمع بندی و عملیاتی شدن پیشنهادات، تولید برنامه آغاز شود.

مهدی حیدری سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر هم ضمن تشکر از مشارکت و حضور فعالان جوان و دغدغه مند در موضوع خانواده خاطرنشان کرد: برنامه ای که برای مردم تولید می شود باید برگرفته از نظر و خواست مردم باشد تا بتواند مورد توجه جامعه قرار گرفته و در بین اقشار مختلف قدرت نفوذ پذیری لازم را داشته باشد و البته مطابقت با ساختار جامعه ایرانی اسلامی ایران و قرار گرفتن در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر نظام نیز از اصول اساسی تولید محتوا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    کدام طرح و برنامه؟ کدام جلسه؟؟ افراد نخبه؟؟ کدام نخبه؟.