دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کارگاه آموزشی شبهه شناسی

حوزه/ حجت الاسلام لطفی مقدم با تأکید بر برگزاری همایش های مختلف در سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از اثرگذارترین فعالیت های مؤسسه مذاهب اسلامی، عنوان داشت: امسال نیز قصد داریم همایشی با موضوع مذاهب و فرق اسلامی در یکی از مناطق سنی نشین کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام لطفی مقدم، نماینده مؤسسه مذاهب اسلامی در اولین کارگاه آموزشی مدیریت شبهه شناسی و گفتمان سازی که به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، بیان داشت: این مؤسسه در سال ۱۳۷۰ تأسیس شده و به دنبال تربیت نیروی متخصص به مبانی کلامی، فقهی، حدیثی و همچنین تربیت مدیران متخصص بوده است.

وی گفت: مؤسسه مذاهب اسلامی تاکنون ۹ دوره عمومی آشنایی با مذاهب اسلامی و ۲۰ دوره سطح سه را برگزار کرده و به تازگی دوره سطح چهار را راه اندازی نموده است.

حجت الاسلام لطفی مقدم اظهار کرد: این مؤسسه دوره های مختلفی را برای مبلغان شیعه و اهل سنت در مناطق مختلف کشور برگزار نموده و در ۱۴ منطقه سنی نشین کشور دارای دفتر می باشد.

وی با تأکید بر برگزاری همایش های مختلف در سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از اثرگذارترین فعالیت های مؤسسه مذاهب اسلامی، عنوان داشت: امسال نیز قصد داریم همایشی با موضوع مذاهب و فرق اسلامی در یکی از مناطق سنی نشین کشور داشته باشیم.

نماینده مؤسسه مذاهب اسلامی کتابخانه این مؤسسه را بزرگترین مرکز گردآوری آثار علمی اهل سنت در کشور خواند و گفت: کتاب های این کتابخانه از بیش از ۳۴۰ مدرسه علمیه اهل سنت جمع آوری شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش پژوهان مؤسسه مذاهب اسلامی هرساله به مناطق سنی نشین اعزام شده و با حضور در مدارس آن مناطق به تبلیغ می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha