چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/گردهمایی ائمه جماعات منطقه۱۳شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: ما با تمام توان پشتیبان مساجد و فعالیت های فرهنگی هستیم و در مقابل آن با جدیت مقابل فساد در ابعاد مختلف ایستاده ایم، هدف ما برگرداندن امید و نشاط به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مسجد شهید بهشتی محله گلزار عصر امروز میزبان ائمه جماعات منطقه ۱۳ شهر اصفهان بود.

این نشست با حضور مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان و تعدادی از کارکنان این مرکز، جواد کشانی شهردار منطقه۱۳ ،ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان برگزار شد.

جواد کشانی با اشاره به فضای مساجد در دهه شصت و شور و نشاط و حضورجوانان در مساجد، گفت: نوجوانانی که در دهه شصت فعال بودند، از لحاظ علمی و موفقیت کاری مدیون فضای مساجد هستند و این حرکت تربیتی فرزندان باید در همین مساجد شکل بگیرد.

وی در ادامه سیاست شهرداری و مدیریت شهری را در راستای ارتقای مساجد و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: ما با تمام توان پشتیبان مساجد و فعالیت های فرهنگی هستیم و در مقابل آن با جدیت مقابل فساد در ابعاد مختلف ایستاده ایم، هدف ما برگرداندن امید و نشاط به جامعه است.

مدیر منطقه۱۳ شهرداری اصفهان در ادامه گزارشی از ساختار عمرانی و فرهنگی این منطقه ارائه کرد و گفت:محله های قائمیه و دستگرد با وجود پشتوانه فرهنگی غنی، اما از لحاظ عمرانی جزء ضعیف ترین محله ها بوده و بنا داریم به زودی این مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام علیجانی مسئول منطقه ۱۳ امور مساجد شهر اصفهان اظهار کرد: در این منطقه ۳۰ مسجد وجود دارد که هر کدام دارای کارنامه ای درخشان و فعالیت های مهم است.

وی تصریح کرد: وجود شخصیت های مهمی چون آیت الله رحیمیان مایه مباهات این منطقه شهر اصفهان که تربیت چنین علمایی باید از سنگر مساجد رقم بخورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha