دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
رویداد پژوهشی جنسیت و علوم اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام ابوالقاسم زاده از برگزاری رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مجید ابوالقاسم زاده، رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت‌وگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد در آبان و آذر سال جاری اظهار داشت: محورهای پژوهشی این رویداد شامل قرآن و حدیث و جنسیت،  اخلاق اسلامی و جنسیت، فقه و اصول اسلامی و جنسیت و  فلسفه و کلام اسلامی و جنسیت است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری کارگاه‌های مهارتی، نشست‌های تخصصی، گفت‌وگوی علمی صاحب‌نظران، رقابت ایده‌پردازی پژوهشی و تقدیر از ایده‌های پژوهشی برگزیده را از برنامه‌های اجرایی این رویداد عنوان کرد و افزود: پیش‌رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» ۳۰ مهر تا ۵ آبان، برنامه اصلی رویداد از ۲۶ آذر تا ۱ دی و  پسارویداد در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم زاده از اساتید، پژوهشگران و صاحبان ایده‌های پژوهشی دعوت کرد تا با شرکت در این رویداد پژوهشی ایده‌های خود را ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر و جهت ارسال ایده به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه به نشانی https://pm.jz.ac.ir یا نشانی الکترونیکی pajoheshgah@jz.ac.ir و یا کانال پژوهشگاه در پیام رسان ایتا به شناسه https://eitaa.com/motaleat_eslami مراجعه یا با شماره ۰۲۵-۳۲۱۱۲۶۵۷ تماس بگیرند.

تصویر خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha