شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
کد خبر: 1051354
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
تصاویر/پویش استکبارستیزی دانش آموزان سیرافی

حوزه/ سومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تاکید بر حضور پرشور آحاد امت حزب الله قم به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، مشارکت همه اعضای ستاد برای بستر سازی لازم جهت حضور حداکثری دانش آموزان عزیز را خواستار شد.

حجت الاسلام ذاکری با تبیین شرایط ویژه کشور و هجمه همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی، به حوادث اخیر و شهادت هم وطنان عزیزمان در شیراز اشاره کرده و گفتند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه استکبارستیزی از جمله کارکردهای مدنظر مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.در همین راستا اجرای برنامه زنگ استکبار ستیزی در روز چهارشنبه در تمامی مدارس استان پیش بینی شده است.

در ادامه رئیس ستاد یوم الله ۱۳ آبان برنامه های یوم الله ۱۳ آبان با عنوان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی را به شرح زیر اعلام کرد:
ساعت ۹ صبح آغاز حرکت از مبادی به سمت محل تجمع
ساعت ۹:۳۰ تجمع در صحن پیامبراعظم(ص) حرم مطهر مقابل درب ۸
ساعت ۱۰ آغاز راهپیمایی امت حزب الله از مسیر خیابان ارم به سمت میدان شهدا خیابان شهدا و مصلی قدس خواهد بود.
حجت الاسلام ذاکری تدارک برنامه های متنوع از جمله حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی، عروسک گردانی، عکس با تصاویر شهدا، به آتش کشیدن نماد استکبار، اجرای سرودهای دسته جمعی و متعدد توسط گروه های دانش آموزی، برنامه های جذاب و غرفه های خدمت رسانی در طول مسیر را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.
رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تشریح اقدامات مربوط به آموزش و پرورش در همه مدارس، تشکیل قرارگاه ۱۳ آبان را برای هماهنگی بیشتر مفید دانسته و اجرای مصوبات و حضور حداکثری دانش آموزان را مورد توجه قرار دادند.
سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب هم با استقبال از برنامه های تدارک دیده شده ی ستاد بر لزوم توجه به قشر دانش آموز و تدارک برنامه‌های جذاب برای روز دانش آموز و استفاده از فرصت حضور این عزیزان در روز مراسم بر اجرای طرح غرفه های تبیینی در طول مسیر تاکید نمودند.
حجت‌الاسلام امینیان معاون فرهنگی و تربیتی آموزش‌ وپرورش نیز برنامه های در حال اجرا در مدارس را تشریح نموده و بر همکاری اعضای ستاد برای تدارک لازم روز مراسم تاکید کردند.
آقای غریب مدیرکل اجتماعی استانداری و آقای غفاری رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به بیان دیدگاه و برنامه ها پرداختند.
حجت الاسلام مبینی با تشریح برنامه های صدا وسیما با اعلام آمادگی پخش برنامه های در حال اجرا در مدارس، تولید کلیپ و اطلاع رسانی و پوشش مستقیم مراسم را از جمله برنامه های تدارک دیده شده صدا و سیما برشمردند.
در ادامه اعضای جلسه به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده دستگاه مربوطه برای هرچه چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرداختند.
در خاتمه حجت الاسلام ذاکری با دعوت از عموم مردم انقلابی قم برای شرکت در مراسم یوم الله۱۳آبان از مردم خواست که خانوادگی در این مراسم شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha