یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نشست رئیس کمیته ملی المپیک و ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه

محمود خسروی وفا از آمادگی کمیته ملّی المپیک جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در نشست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملّی المپیک و حجت الاسلام مهدی پناهی دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه و اعضای این ستاد، راه های همکاری بررسی شد.

خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست از آمادگی کمیته ملی المپیک برای همکاری با حوزه های علمیه خبر داد و گفت: امروز جامعه ورزش کشور به حوزه های علمیه نیاز دارد و حوزه هم به ورزشکاران کمک کند. البته این امر مستلزم شناخت ظرفیت ها و نیازهای موجود است.

رئیس کمیته ملی‌المپیک بر ضرورت کار فرهنگی و دینی در عرصه ورزش تأکید کرد و افزود: علیرغم اینکه افق ورزش کشور امیدوارکننده است ولی باید به تسریع روند رشد جسمی و معنوی ورزشکاران کمک کرد و نسبت به این مهم غفلت نکرد.

پناهی: حوزه می تواند گره گشای مشکلات فرهنگی عرصه ورزش باشد

حجت الاسلام پناهی، دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه هم با تبریک انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تربیت بدنی حوزه های علمیه، انجمن های ورزشی طلاب و ستاد راهبری ورزش را برای همکاری مستمر با کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه با تقدیر از برگزاری دوره های تربیت مربی فرهنگی ورزشی ویژه طلاب و استفاده از ظرفیت آنان در اعزام های ملی و بین المللی، ابراز امیدواری کرد که این روند در کمیته ملی المپیک نیز ادامه یابد، چرا که ظرفیت طلاب ورزشکار می تواند گره گشای مشکلات فرهنگی عرصه ورزش باشد.

حمایت از ورزش حوزه های علمیه و طلاب ورزشکار به دلیل کمبود سرانه ورزشی طلاب از دیگر نکات مورد اشاره حجت الاسلام پناهی بود.

وی در ادامه ضرورت انعقاد تفاهم نامه مشترک را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به رسالت ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه که حل مشکلات و آسیب های عرصه ورزش و کمک به پیشرفت ورزش کشور است، میتوان تولیدمحتواهای مورد نیاز فرهنگی و دینی جامعه ورزش را در دستور کار همکاری قرار داد.

در این جلسه اعضای ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه آقایان پولادگر، علیپور، هاشمی، حسینی مرادآبادی، و پورمتقی به بیان زمینه های همکاری مشترک بین حوزه های علمیه و کمیته ملی المپیک پرداختند.

انتهای پیام

راه های همکاری کمیته ملّی المپیک و حوزه علمیه بررسی شد | خسروی وفا: جامعه ورزش به حوزه های علمیه نیاز دارد

راه های همکاری کمیته ملّی المپیک و حوزه علمیه بررسی شد | خسروی وفا: جامعه ورزش به حوزه های علمیه نیاز دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میثم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 1
    کارخوبیه بیشتر شدن تعاملات و همفکری ها
  • سیدحسین قاسمی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام واقعا کار خوبیه حوزه علمیه باید خیلی زودتر ورزش رو در حوزه ها اجرا میکرد .اینکه ورزش رو محدود در چند رشته خاص نکند .رشته های که مخاطب دوس هستن مثل کشتی... هم اضاف کنید بعنوان یک طلبه با تجربه ای که در این چند سال مربیگری و همچنین داور ملی درجه دو کشتی .بهترین موقعیت هست برا تبلیغ اونم در سنین پایه .....
  • چند منظوره IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    حوزه و دانشگاه به جد فعالیتهای جهادی رو دنبال کنند، هم ورزش هست، و هم این که انرژی مصرفی بازده عمرانی و مانند آن دارد، و هم سازنده است.
    • مثلا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 0
      فعالیت گروههای جهادی در زمینه مثلا مسکن می تواند هزینه خانه سازی را به شدت کاهش دهد، چرا که نصف بیشتر هزینه مال نیروی انسانی کاری است.
  • احمدحسین IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    متاسفانه فقط جلسات بی بازده از مسئولین خواهش میکنیم خروجی جلسات و گزارش فعالیت ها رو هم ارائه بدهند باتشکر