یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه استان هرمزگان تصریح کرد: امروز وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب برای نوجوانان و دانش‌آموزان است؛ باید به آنها بگوییم که انقلاب اسلامی زمینه رشد و پیشرفت را در عرصه های مختلف برای زنان و مردان ایجاد کرده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه دروس سطح سه سفیران هدایت گرایش کودک و نوجوان در مدرسه علمیه آل البیت(ع) شهرستان بندرلنگه با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره بقره اظهار داشت: از ابتدای اسلام تاکنون مصائب و مشکلات و مخالفت هایی وجود داشته است و امروز هم برای انقلاب شکوهمند اسلامی ایجاد شده است.

وی با اشاره به پشتیبانی و طراحی دشمن از اتفاقات اخیر کشور، افزود: سناریوی پلید دشمنان ایران و اسلام و جریان کشته سازی جوانانی که بعدها علت مرگ آنان مشخص شده که به علت دیگری فوت شده اند جز همین نقشه های پلید مستکبرین جهان است؛ امروز که در آستانه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز هستیم اعلام می کنیم که هیچگاه از مواضع عقیدتی خود عقب نخواهیم کشید.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با تبریک روز دانش‌آموز ادامه داد: بصیرت و آگاهی جزء شاخصه های نوجوانان و دانش‌آموزان باشد تا گول رسانه های لندن نشین غربی که دلشان به حال کشور عزیز ما نسوخته است را نخورند و در راه ولایت فقیه قدم بردارند.

حجت الاسلام حقیقی اظهار کرد: امروز وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب برای نوجوانان و دانش‌آموزان است؛ باید به آنها بگوییم که انقلاب اسلامی زمینه رشد و پیشرفت را در عرصه های مختلف برای زنان و مردان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه دشمن از ایران مقتدر با قدرت دفاعی بالا می ترسد، گفت: غربی ها نقشه های شومی برای ملت ایران دارند اما با یاری خدا همه آنها را از خنثی خواهیم کرد. دستیابی به علم دانش و قدرت دفاعی از راه های نقش برآب کردن توطئه های دشمن است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز در سایه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت های عظیم علمی، فرهنگی و اجتماعی هستیم، اما دشمن سعی دارد این موضوع را وارونه نشان دهد و اصرار دارد بگوید که مردم ایران آزادی ندارند و با حجاب نمی توانند رشد کنند، در صورتی که این حرف ها کذب است و زنان غیور بسیاری هستند که با حجاب کامل قله های علم را فتح کرده اند.

وی در پایان اظهار کرد: افتتاحیه دروس سطح سه سفیران هدایت گرایش کودک و نوجوان در مدرسه علمیه آل البیت(ع) در شهرستان بندرلنگه بسیار اتفاقی خوبی است که مسیر رشد و تعالی را برای اساتید و طلاب فراهم می سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha