سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور رؤسا و دبیران شهرستانی شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز با حضور رؤسا و دبیران شهرستانی شورا برگزار شد.

این نشست به مناسبت روز ملی فرهنگ عمومی و با هدف گردهمایی رؤسا و دبیران شورای فرهنگ عمومی تمامی شهرستان های استان خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام رضا کلاه کج، دبیر استانی شورای فرهنگ عمومی خوزستان به بیان نامگذاری این روز و رسالت اصلی شورا به ویژه در شرایط کنونی پرداخت.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز بر اهداف ترسیم شده از سوی شورای فرهنگ عمومی استان و تعیین اولویت کار در سه سطح تأکید کرد.

همچنین در بخش های مختلف نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، اعضا به بیان راهکارها، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود درخصوص افزایش کارآمدی و اثرگذاری هرچه بیشتر شورا پرداختند.

در این نشست، فرمانده پلیس خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار استان، معاون تعلیم و تربیت سپاه خوزستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از شخصیت های حوزوی و دانشگاهی نیز حضور داشتند و در کنار رؤسا و دبیران شوراهای شهرستانی به بیان دغدغه ها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha