سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حوزه علمیه و آموزش و پرورش دو بازوی ارزشمند نظام اسلامی در جهت تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، صبح امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه رسمی طرح امین در شهرستان میناب، ضمن ابراز خرسندی از افتتاحیه این طرح در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: پیشینه طرح امین به ستاد همکاری های حوزه علمیه با آموزش و پرورش بر می گردد و یکی از طرح های تربیتی و موفق است که به جرأت می‌توان گفت در دستگاه تعلیم و تربیت کشور اجرایی و نقش بسزایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: طرح امین که در قالب تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش منجر به یک برنامه هدفمند تربیتی شده است با حضور روحانیون در سراسر کشور و بویژه استان هرمزگان عملیاتی شد.

قویدل گفت: با تأکیدات نماینده ولی فقیه در هرمزگان سال گذشته و امسال موفق به جذب ۱۸۰ نفر از روحانیون در مدارس شدیم که منجر به کسب رتبه اول در کشور شد و نقطه مثبت و برگ زرینی در همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ماه‌های اخیر شاهد هجمه شدیدی از سوی معاندین و دشمنان در خصوص مدارس و حوزه های علمیه بودیم که توان خود را برای ضربه زدن به این دو قشر در جامعه گسیل دادند، اما نتوانستند باعث تزلزل در راه و هدف متعالی این دو بازوی ارزشمند نظام شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: علاوه بر جذب در طرح امین، پیگیر جذب قریب به ۲۵۰ نفر روحانی مربی پرورشی در دستگاه تعلیم و تربیت استان هستیم. همچنین بیش از ۹۰۰ روحانی نیز در سراسر استان در قالب همکاری با مدارس مشغول فعالیت می باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید در مسیری گام برداریم که تمامی خلأها را شناسایی و مرتفع کنیم و شاهد نسلی پویا در جهت ارزش های نظام و انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha