دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جلسه شورای زکات استان خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۴ مأموریت به نظام مقدس اسلامی واگذار شده که یکی از آنها زکات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جلسه شورای زکات استان خوزستان با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج "الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمور"، اظهار داشت: همان کسانی که هر گاه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم، نماز را برپا می‌دارند، و زکات می‌دهند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، و پایان همه کارها از آن خداست!

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۴ مأموریت به نظام مقدس اسلامی واگذار شده که یکی از آنها زکات است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: کشاورزان به صورت سالیان جمع شوند و ضمن شنیدن دغدغه‌ها و نکات آنها، دارای اثرگذاری بالایی خواهد بود. روحانیون مستقر در مناطق مختلف هستند که می‌توان با دعوت از آنها نسبت به فرهنگ سازی پرداخت زکات اقدام‌ کرد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: درخصوص همایش علمی بامحوریت زکات در عرصه‌های مختلف نیز کار بسیار خوبی است که حتما اجرایی شود.

سید رحمت اله پریچهر، رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: در زمینه کشاورزی ۷ مورد از ۵۹ مورد زکات را در برمی گیرد و استان خوزستان نیز رتبه اول را داراست و بخش عمده زکات در زمینه کشاورزی است.

در این نشست جمعی از اعضای شورای زکات استان خوزستان پیرامون اهمیت تبلیغات در فضای مجازی و کار فرهنگی بامحوریت زکات نکاتی را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha