پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
امام جمعه گناوه

امام جمعه شهرستان گناوه گفت: دولت در حال تلاش و کمک است، البته منکر ضعف ها و بی تدبیری ها و بی مدیریت ها نیستیم و می‌پذیریم بعضی از حرکات اصلا مطلوب نیست و باید حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امروز در دیدار پیشکسوتان و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: در این چهار دهه دشمنان توطئه های مختلف و همه جانبه ای علیه این ملت و نظام انجام داده اند که با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی علی الخصوص بسیج خنثی شده و می شود.

امام جمعه شهرستان گناوه اضافه کرد: دشمن با امپراطوری رسانه ای خود جوانانی که انتقادات و نارضایتی هایی داشتند را هیجان زده کرده و دست در آشوب های اخیر دارد این نقشه و توطئه خصمانه هم با امید خدا خنثی شده است.

وی با بیان اینکه دشمن از تحریم ها و توطئه های گوناگون ناامید شده ولی از دشمنی خود دست بردار نیست گفت: دشمن همچنان توطئه های جدید خود را دنبال می کند و به دنبال تزریق و القای ناامیدی و یاس در بین مردم است تا جایی که بعضی دوستداران انقلاب هم در مواردی عقب نشینی کرده و گاها مایوس شده اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: این نظام صاحب و رهبر دارد و پا برجا خواهد ماند تا تحویل صاحب اصلی آن شود و ان شاء الله با کمک همه اقشار مردم و بسیجیان و انقلابیون همه نقشه های دشمن خنثی و ارزش های انقلاب حفظ خواهد شد.

امام جمعه شهرستان گناوه با بیان اینکه نظام اسلامی نظامی قوی و پویا است و بسیج امروز یک بسیج منسجم و قدرتمند است اظهار داشت: البته آسیب هایی وجود دارد و باید با کمک کارشناسان و متخصصان این آسیب‌ها شناسایی و حل شوند.

وی ادامه داد: دولت در حال تلاش و کمک است، البته منکر ضعف ها و بی تدبیری ها و بی مدیریت ها نیستیم و می‌پذیرییم بعضی ها از حرکات اصلا مطلوب نیست و باید حل شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان داشت: باید القائات یاس و ناامیدی دشمن رو خنثی کنیم و به جامعه امید به آینده و انقلاب و نشاط تزریق کنیم؛ صاحب این انقلاب در حقیقت حضرت ولی عصر(عج) هست و در کل دنیا چنین مملکتی با چنین مردمی بی نظیر است.

امام جمعه شهرستان گناوه با اشاره به برخی مشکلات و کمبودها گفت: کمبود هایی وجود دارد، چرا برای جوانان و اشتغال و ازدواج آنان کمک نکنیم. وقتی امکانات وجود دارند چرا در اختیار جوانان قرار ندهیم، جوانان نقد می کنند و جوان باید هم نقد کند و ما نیز باید آنان را قانع کنیم؛ لازم است مدیران همت کنند چراکه جوانان آینده ساز این مملکت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha