دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
ث

حوزه / مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اتاق اصناف آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سید روح الله رفعتی پور معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، عصر امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اتاق اصناف آران و بیدگل، اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری خبر ترور سردار سلیمانی را شنید حالش منقلب شد.

وی، به وقاحت ترامپ ملعون در پذیرفتن ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ترامپ فکر می کرد با ترور این شهید بزرگوار کار مهمی انجام داده است، ولی نمی دانست که با شهادت سردار سلیمانی محبوبیت ایشان در بین مردم جهان بیشتر می شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اخلاص واقعی در عمل را مهمترین ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: شهید حججی هم با الگوبرداری از رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ موقع نمی خواست کارهایش دیده شود و وقتی که از نجف آباد برای شرکت در مراسم عزاداری امام حسین(ع) به اصفهان می آمد اصرار می کرد در حسینیه کاری به او واگذار شود که در معرض دید عموم نباشد.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از شهید سلیمانی یک انسان ماورایی ساخته نشود، خاطرنشان کرد: دیگران هم می‌توانند با داشتن صلاحیت لازم مانند شهید سلیمانی باشند.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه پس از عبور از چهار مرحله جنگ از سخت تا نرم، در مرحله پنجم نبرد با دشمن قرار داریم و کشور وارد جنگ شناختی و ادراکی با دشمن شده است، جنگ اداراکی را خطرناکترین جنگ دانست و یادآور شد: در جنگ شناختی و ادراکی دشمن به دنبال تصرف عرصه اندیشه ای و جامعه هدفش می باشد.

رفعتی پور، شکل دهی و تغییر نوع نگاه جامعه هدف به پدیده ها را مهمترین کار در جنگ اداراکی و شناختی دانست و افزود: در جنگ روایت ها طرفی پیروز می شود که روایت اول و برتر را در سریع ترین زمان ممکن به مخاطب ارائه دهد.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه خداوند در قرآن از شیطان به عنوان نماد دشمنی یاد کرده است، ابراز داشت: دشمن به اشکال مختلف خود را عنوان دوست معرفی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha