یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ش

به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه «فجر دانایی در صبحگاه کتاب» به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، ویژه مدارس کم برخوردار شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارک فجردر این سازمان اظهار داشت :دهه فجر فرصت ویژه‌ای است برای معرفی حوادث انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم آن دوران به دانش‌آموزان، بر این اساس در قالب ویژه برنامه‌ای شاد و آموزنده تلاش شده علاوه بر ایجاد شور و نشاط، دهۀ فجر را در ذهن دانش‌آموزان ماندگار کنیم.

محمدعلی فرجی، نقالی انقلاب، مسابقه، معرفی و اهدا کتاب به دانش‌آموزان به منظور ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را از جمله برنامه‌های «فجر دانایی در صبحگاه کتاب» ذکر کرد.

وی یادآور شد : دانش آموزان علاوه بر حضور در این جشن‌، پیام‌های فرهنگی نیز دریافت می‌کنند و فرصتی ایجاد می شود تا نسل جوان از طریق سخنان کارشناسان که در راستای انتقال بینش انقلابی به نسل جدید به بررسی رویدادهای قبل از انقلاب و حوادث منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازند، با آرمان‌ها و تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha