یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ایلام

حوزه / رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: انقلاب اسلامی ادامه انقلاب امام حسین(ع) است و مردم ما در طول تاریخ مثل و مانند ندارند و بی نظیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایلام گفت: انقلاب ما انقلاب امام حسین(ع) است و همانطور که حاج قاسم سلیمانی فرمود «ما ملت شهادتیم».

وی افزود: کسانی که برای اسلام و مردم حرف می زنند و عمل می کنند و همه چیز خود را فدای انقلاب می کنند انقلابی واقعی هستند. انقلابی واقعی سردار شهید سلیمانی است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس تصریح کرد: این مردم مشکل معیشت دارند و دولت هم کار می کند، همه ما پشت دولت قرار می گیریم که کارها درست شود، چرا که نظام و دولت به دنبال عدالت هستند.

وی ادامه داد: مردم، اسلام و رهبرشان را دوست دارند. مردم ما در طول تاریخ مثل و مانند ندارند و بی نظیرند و سختی ها را تحمل می کنند و هرگز عقب‌نشینی نمی کنند؛ این مردم اگر در کربلا بودند آن مصائب برای اهل بیت (ع) اتفاق نمی افتاد.

حاجی بابایی بیان کرد: آمریکا به دنبال انتقام از ملت ایران است، چرا که یک حرف بیشتر نمی زنند می گویند «ما کشوری مستقل هستیم و زیر بار حرف زور نمی رویم».

وی خاطرنشان کرد: دولت برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷ میلیارد دلار فراورده های نفتی را صادر کرده است و عملا تحریم بی اثر شده و امروز آمریکا باید بپذیرد که ایران یک قدرت در سطح جهان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha